www.bcdst.kiev.ua

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Інформація

  • altДо відома фізичних осіб підприємців, підприємств, установ та організацій області!

     

    03 січня 2015 р. набув чинності

    новий Закон України «Про стандартизацію»

    Детальніше...
  • Детальніше...
  • Детальніше...
  • ION licenziyaПЕРЕОФОРМЛЕНО ЛІЦЕНЗІЮ НА  ДІЯЛЬНІСТЬ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ РАДІОАКТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ 

     В рамках виконання робіт, пов'язаних з проведенням державного метрологічного контролю засобів вимірювальної техніки іонізуючого випромінювання на виїзді до замовників,... 

    Детальніше...

Анонси

  • Детальніше...
  •  





    Детальніше...
  • altПРОВОДИМО КОНТРОЛЬ

    експлуатаційних параметрів рентгенівського обладнання медичного та технологічного призначення з метою визначення відповідності їх встановленим нормам та придатності до застосування

    Детальніше...

До відома підприємств

  •  

    Детальніше...
  • altПРОВОДИМО КОНТРОЛЬ

    експлуатаційних параметрів рентгенівського обладнання медичного та технологічного призначення з метою визначення відповідності їх встановленим нормам та придатності до застосування

    Детальніше...
  • altДО УВАГИ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ! 

    Впровадження систем управління якістю і безпечністю харчових продуктів -  вимога Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» 

    Детальніше...

Телефон гарячої лінії (04563) 4-71-73 ... Email: office@centr.bcdst.kiev.ua

Питання та пропозиції щодо роботи ДП "Київоблстандартметрологія" Ви можете подати за телефоном (04563) 4-71-73 та на Email: office@centr.bcdst.kiev.ua

Процедура розгляду скарг та апеляцій

Друк

Орган з оцінки відповідності (сертифікації) має задокументований процес для отримання, оцінювання і прийняття рішень щодо скарг та апеляцій.

Орган з оцінки відповідності (сертифікації) реєструє та відстежує скарги та апеляції, а також дії, що виконуються для їх вирішення.

Заявник може оскаржити такі дії та рішення органу з оцінки відповідності (сертифікації):

- відмова у прийняття до розгляду заявки на сертифікацію;

- відмова у видачі сертифіката відповідності;

- порушення правил і процедури сертифікації;

- інші дії, якщо вони призвели до порушення прав та інтересів заявника у сфері оцінки відповідності (сертифікації).

Після отримання скарги або апеляції, орган з оцінки відповідності (сертифікації) повинен визначити, чи апеляція стосується діяльності з сертифікації, за яку він відповідає, і якщо так, розглядає її.

Рішення щодо розгляду скарги або апеляції або її аналізування та затвердження проводять особи, що не були залучені до діяльності з сертифікації, пов'язаною зі скаргою або апеляцією.

Щоб забезпечити відсутність конфлікту інтересів, для розгляду або прийняття рішення щодо скарги або апеляції, орган з оцінки відповідності (сертифікації) не залучає персонал (зокрема, тих, хто має керівну посаду), хто надав консультування клієнту або працював у клієнта упродовж двох років після надання консультування або роботи у клієнта.

Орган з оцінки відповідності (сертифікації) протягом 1 місяця після отримання і реєстрації скарги надає скаржнику офіційне повідомлення щодо результатів та завершення процесу розгляду скарги.

Орган з оцінки відповідності (сертифікації) протягом 1 місяця після отримання і реєстрації апеляції надає апелянту офіційне повідомлення щодо результатів та завершення процесу розгляду апеляції.

Орган з оцінки відповідності (сертифікації) вживає будь-яких необхідних подальших заходів, щоб вирішити апеляцію або скаргу.

Процедури щодо керування процесом розгляду скарг та апеляцій регламентовані відповідними процедурами органу з оцінки відповідності (сертифікації).

Оцінка відповідності Процедура розгляду скарг та апеляцій