Публічні закупівлі 2022 рік

Відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” зі змінами від 16.12.2020 року публікуємо наступну інформацію :

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Нафта і дистиляти – бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, паливо дизельне ДП-Євро5-ВО, скраплений газ (талони) – ДК 021:2015 код 09130000-9Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-18-009579-а Дата оприлюднення 18.01.2022Власні кошти підприємстваБензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу.

Запропоноване Постачальником паливо А-95 повинно відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5 повинні мати паспорт якості на кожну партію товару та сертифікат відповідності.

Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 12 місяців.;У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Постачальник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони.

Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Протягом листопада – грудня 2021 року були оголошені процедури «відкриті торги» за номерами UA-2021-11-29-000621-а та UA-2021-12-15-001506-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ТОВ “ОККО ПОСТАЧ” 2399992,46 UAH з ПДВ

ЛОТ № 1 — бензин, паливо дизельне – 69398 літрів — 2204396,36 гривень з ПДВ;

ЛОТ № 2 – скраплений газ — 9954 літрів — 195596,10 гривень з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Розподіл води — код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 65110000-7.Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-17-002898-с Дата оприлюднення 17 січня 2022Власні кошти підприємстваВідповідно до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення (єдиний можливий постачальник-природній монополіст ТОВ “БІЛОЦЕРКІВВОДА”), у даному випадку відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована замовником одна з процедур закупівлі, а саме:переговорна процедура(скорочена).

Отже, з урахуванням наявного в учасника , станом на дату ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.2 ст.40 Закону.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ТОВ “БІЛОЦЕРКІВВОДА”, так як відсутні інші виконавці цих робіт 186465,84 UAH з ПДВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Розподіл електричної енергії — код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 65310000-9.Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-11-002620-а Дата оприлюднення 11 січня 2022Власні кошти підприємстваВідповідно до положень ст..40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно з абз.2 ч.1 ст.1 закону України « Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва ( у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва),а товари ( послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами ( послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари( послуги), ніж попит на інші товари ( послуги). Відповідно до Закону України « Про ринок електричної енергії», «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу ( суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлює НКРЕКП. Згідно з ч.1 постанови НКРЕКП « Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб’єкти природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщують щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подають до АМКУ. Отже, з урахуванням інформації відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики (далі – Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП, учасник ПрАТ « ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» є суб’єктом природної монополії ( рядок запису в Реєстрі – 71), відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії ( постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470),територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Крім того, Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електромережі споживача ( Замовника) до об’єктів електроенергетики учасника. При цьому, згідно з ч.1 ст.3 Закону України « Про ринок електричної енергії», ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими вказаним Законом Отже, з урахуванням наявного в учасника , станом на дату ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.2 ст.40 Закону.Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ПрАТ « ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», так як відсутні інші виконавці цих робіт

Лот № 1 — 172934,40 UAH з ПДВ

Лот № 2 — 3592,32 UAH з ПДВ

Загальна сума — 176526,72 UAH з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
Назва параметруПараметри що вимагаютьсяочікуваної вартості предмета закупівлі
Випробувальні та вимірювальні пристрої і апаратив – Генератор функціональний (міри) для повірки пульсових оксиметрів МППО-2М або еквівалент – ДК 021:2015 код 38540000-2Відкриті торги UA 2022-01-19-000958-а Дата оприлюднення 19.01.2022Власні кошти підприємстваДіапазон відтворюваних значень відношення коефіцієнтів модуляції R0,35 ÷ 3,0На розгляд надаються пропозиції:

1. ТОВ “МедЛаб ЛТД” м.Київ.

2. ТОВ “СТОМЕР” м.Харків.

Загальна вартість складає 200000,00 грн. з з ПДВ.

Дискретність зміни значень відношення коефіцієнтів модуляції R0,001 / 0,01 / 0,1
Межі допустимої відносної похибки відтворення значень відношення R, %±0,5
Діапазон задання значень сатурації* SpO2, %0 ÷ 100
Межі допустимої відносної похибки відтворення SpO2 (R) в единицах R, %±0,5
Імітований ступінь перфузії, %1 – 20
Дискретність зміни ступеня перфузії, %0,5
Діапазон відтворюваних значень частоти пульсу, хв –115 ÷ 350
Дискретність зміни значень частоти пульсу, хв –11
Межі допустимої абсолютної похибки відтворення значень частоти пульсу, хв –1± 0,2
Кількість встановлених форм фотоплетизмограм5
Діапазон завдання базового опору реоканалу імітації дихання, кОм0,2 ÷ 4,0
Дискретність зміни базового опору, кОм0,2
Діапазон завдання значення девіації опору реоканалу імітації дихання, Ом0,05 ÷ 5,0
Дискретність зміни значення девіації опору, Ом0,01
Діапазон відтворюваних значень частот дихання, хв –12 ÷ 150
Межі допустимої відносної похибки відтворення значень опорів: в діапазоні от 0,05 до 0,49 Ом, % в діапазоні от 0,5 Ом до 4,0 кОм, % ± 40 % ± 20 %
Межі допустимої абсолютної похибки відтворення значень частот дихання, хв –1± 0,2
Допустимий струм через реоканал імітації дихання, мА± 10
Діапазон частот струму в реоканалі імітації дихання, кГц0 ÷ 100
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Роботи з проведення оцінки на місці Випробувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” код 021:2015 — 99999999-9 (Не відображене в інших розділах)Переговорна процедура UA 2022-02-15-001786-с Дата оприлюднення 15.02.2022Власні кошти підприємстваВідповідно до п.п.3 п.2 ч.2 ст.40 ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-ІІІ національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку є Мінекономіки відповідно до Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459. Мінекономіки наказом від 04.02.2020 № 170 затвердило Положення про Національне агентство з акредитації України, де визначено, що національним органом з акредитації є Національне агентство з акредитації України та пунктом 8 цього Положення встановлюються основні функції відповідно до покладених на НААУ завдань, зокрема: – підготовка для акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію; – проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок. На підставі вищевикладеного, проведення робіт по акредитації Калібрувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” здійснює лише Національне агентство з акредитації України.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції Національного агентства з акредитації України, так як відсутні інші виконавці цих робіт

ЛОТ № 1:

в сумі 98751,80 гривень з ПДВ

ЛОТ № 2 :

в сумі 50328,35 гривень з ПДВ

ЛОТ № 3 :

в сумі 45540,00 гривень з ПДВ

загальна сума — 194620,15 гривень з ПДВ

X