Публічні закупівлі 2022 рік

Відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” зі змінами від 16.12.2020 року публікуємо наступну інформацію :

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Нафта і дистиляти – бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, паливо дизельне ДП-Євро5-ВО, скраплений газ (талони) – ДК 021:2015 код 09130000-9Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-18-009579-а Дата оприлюднення 18.01.2022Власні кошти підприємстваБензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу.

Запропоноване Постачальником паливо А-95 повинно відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5 повинні мати паспорт якості на кожну партію товару та сертифікат відповідності.

Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 12 місяців.;У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Постачальник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони.

Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Протягом листопада – грудня 2021 року були оголошені процедури «відкриті торги» за номерами UA-2021-11-29-000621-а та UA-2021-12-15-001506-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ТОВ “ОККО ПОСТАЧ” 2399992,46 UAH з ПДВ

ЛОТ № 1 — бензин, паливо дизельне – 69398 літрів — 2204396,36 гривень з ПДВ;

ЛОТ № 2 – скраплений газ — 9954 літрів — 195596,10 гривень з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Розподіл води — код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 65110000-7.Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-17-002898-с Дата оприлюднення 17 січня 2022Власні кошти підприємстваВідповідно до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення (єдиний можливий постачальник-природній монополіст ТОВ “БІЛОЦЕРКІВВОДА”), у даному випадку відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована замовником одна з процедур закупівлі, а саме:переговорна процедура(скорочена).

Отже, з урахуванням наявного в учасника , станом на дату ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.2 ст.40 Закону.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ТОВ “БІЛОЦЕРКІВВОДА”, так як відсутні інші виконавці цих робіт 186465,84 UAH з ПДВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Розподіл електричної енергії — код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 65310000-9.Переговорна процедура ( скорочена) UA 2022-01-11-002620-а Дата оприлюднення 11 січня 2022Власні кошти підприємстваВідповідно до положень ст..40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно з абз.2 ч.1 ст.1 закону України « Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва ( у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва),а товари ( послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами ( послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари( послуги), ніж попит на інші товари ( послуги). Відповідно до Закону України « Про ринок електричної енергії», «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу ( суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлює НКРЕКП. Згідно з ч.1 постанови НКРЕКП « Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб’єкти природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщують щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подають до АМКУ. Отже, з урахуванням інформації відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики (далі – Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП, учасник ПрАТ « ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» є суб’єктом природної монополії ( рядок запису в Реєстрі – 71), відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії ( постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470),територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Крім того, Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електромережі споживача ( Замовника) до об’єктів електроенергетики учасника. При цьому, згідно з ч.1 ст.3 Закону України « Про ринок електричної енергії», ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими вказаним Законом Отже, з урахуванням наявного в учасника , станом на дату ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.2 ст.40 Закону.Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ПрАТ « ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», так як відсутні інші виконавці цих робіт

Лот № 1 — 172934,40 UAH з ПДВ

Лот № 2 — 3592,32 UAH з ПДВ

Загальна сума — 176526,72 UAH з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
Назва параметруПараметри що вимагаютьсяочікуваної вартості предмета закупівлі
Випробувальні та вимірювальні пристрої і апаратив – Генератор функціональний (міри) для повірки пульсових оксиметрів МППО-2М або еквівалент – ДК 021:2015 код 38540000-2Відкриті торги UA 2022-01-19-000958-а Дата оприлюднення 19.01.2022Власні кошти підприємстваДіапазон відтворюваних значень відношення коефіцієнтів модуляції R0,35 ÷ 3,0На розгляд надаються пропозиції:

1. ТОВ “МедЛаб ЛТД” м.Київ.

2. ТОВ “СТОМЕР” м.Харків.

Загальна вартість складає 200000,00 грн. з з ПДВ.

Дискретність зміни значень відношення коефіцієнтів модуляції R0,001 / 0,01 / 0,1
Межі допустимої відносної похибки відтворення значень відношення R, %±0,5
Діапазон задання значень сатурації* SpO2, %0 ÷ 100
Межі допустимої відносної похибки відтворення SpO2 (R) в единицах R, %±0,5
Імітований ступінь перфузії, %1 – 20
Дискретність зміни ступеня перфузії, %0,5
Діапазон відтворюваних значень частоти пульсу, хв –115 ÷ 350
Дискретність зміни значень частоти пульсу, хв –11
Межі допустимої абсолютної похибки відтворення значень частоти пульсу, хв –1± 0,2
Кількість встановлених форм фотоплетизмограм5
Діапазон завдання базового опору реоканалу імітації дихання, кОм0,2 ÷ 4,0
Дискретність зміни базового опору, кОм0,2
Діапазон завдання значення девіації опору реоканалу імітації дихання, Ом0,05 ÷ 5,0
Дискретність зміни значення девіації опору, Ом0,01
Діапазон відтворюваних значень частот дихання, хв –12 ÷ 150
Межі допустимої відносної похибки відтворення значень опорів: в діапазоні от 0,05 до 0,49 Ом, % в діапазоні от 0,5 Ом до 4,0 кОм, % ± 40 % ± 20 %
Межі допустимої абсолютної похибки відтворення значень частот дихання, хв –1± 0,2
Допустимий струм через реоканал імітації дихання, мА± 10
Діапазон частот струму в реоканалі імітації дихання, кГц0 ÷ 100
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Роботи з проведення оцінки на місці Випробувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” код 021:2015 — 99999999-9 (Не відображене в інших розділах)Переговорна процедура UA 2022-02-15-001786-с Дата оприлюднення 15.02.2022Власні кошти підприємстваВідповідно до п.п.3 п.2 ч.2 ст.40 ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-ІІІ національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку є Мінекономіки відповідно до Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459. Мінекономіки наказом від 04.02.2020 № 170 затвердило Положення про Національне агентство з акредитації України, де визначено, що національним органом з акредитації є Національне агентство з акредитації України та пунктом 8 цього Положення встановлюються основні функції відповідно до покладених на НААУ завдань, зокрема: – підготовка для акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію; – проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок. На підставі вищевикладеного, проведення робіт по акредитації Калібрувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” здійснює лише Національне агентство з акредитації України.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції Національного агентства з акредитації України, так як відсутні інші виконавці цих робіт

ЛОТ № 1:

в сумі 98751,80 гривень з ПДВ

ЛОТ № 2 :

в сумі 50328,35 гривень з ПДВ

ЛОТ № 3 :

в сумі 45540,00 гривень з ПДВ

загальна сума — 194620,15 гривень з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Теплова енергія за адресою: м. Біла Церква, Код ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяВідкриті торги з особливостями UA-2022-10-21-006800-a Дата оприлюднення 21.10.2022Власні кошти підприємстваНайменуванняКількість (реалізація)ХарактеристикиВартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 3 521 650,00 грн. з ПДВ
Теплова енергія550 Гкал (за опалювальний період з 15 листопада 2022 р. до 31 березня 2023 р.)Місце постачання – 09113, м.Біла Церква,
Теплове навантаження1000 кВт (0,86 Гкал/год)Максимальне
Джерело теплової енергії1 штМодульна котельня на твердому паливі (пілети) потужнісю 400 кВт в наявності
Режим подачі теплаДо 31.03.2023 рокуБезперервний (24 год. на добу)
Загальна площа бетонної площадки під модульну котельню59,84 м.кв.Не більше
Режим управлінняАвтоматичнийРегулювання в залежності від навантаження та зовнішньої температури
Наявність захисту від аварійних режимів.АвтоматизованийМожливість передачі сигналізації черговому персоналу
ТеплоносійВодаСпеціально підготовлена (пом’якшена)
Встановлена потужність електроспоживачів20 кВтНе більше
Водоспоживання за опалювальний сезон10 м.куб.Не більше
Обсяги спожитої електроенергії та водиВстановлення лічильників електроенергії та води
Облік виробленої теплової енергіїВстановлення лічильника теплової енергії
Технічний проектРозробка проекту модульної котельніУзгоджений проект модульної котельні
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки Код ДК 021:2015 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнанняUA-2022-11-11-012764-a (Відкриті торги з особливостями)Власні кошти підприємстваЯкісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до проведення калібрування робочих еталонів та проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ відповідно до: наказу Мінекономіки №193 від 08.02.2016, наказу Мінекономіки №1242 від 30.06.2020, наказу Мінекономіки №1518 від 10.08.2020, сферою уповноваження ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, сферою акредитації калібрувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”.ЛОТ № 1 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, які можуть забезпечити задану точність калібрування 61 968,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 2 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, які можуть забезпечити задану точність калібрування 5 226,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 3 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 215 335,20 UAH з ПДВ

ЛОТ № 4 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 24 375,60 UAH з ПДВ

ЛОТ № 5 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ННЦ “Інститут метрології” , так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 14 920,50 UAH з ПДВ

ЛОТ № 6 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ННЦ “Інститут метрології”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 9 000,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 7 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ННЦ “Інститут метрології”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 52 800,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 8 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “ХАРКІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 22 000,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 9 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “ЧЕРКАСИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 24 018,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 10 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “Івано-Франківськстандартметрологія”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 26 000,00 UAH з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Витратні матеріали для хроматографічних випробувань Код ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізаториВідкриті торги з особливостями UA-2022-12-06-012850-a Дата оприлюднення 06.12.2022Власні кошти підприємстваЛот 1: Колонка капілярна НР-88 – 1 шт. Довжина 100 м Внутрішній діаметр 0,25 мм Товщина нерухомої фази 0,20 мкм Вимоги до якості: – При постачанні Товар повинен супроводжуватись документацією (оформлені згідно чинного законодавства): 1) інструкція з експлуатації і/або паспорт на товар; 2) При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 60 (шістдесяти) робочих днів. Гарантія на Товар: Гарантійний термін експлуатації не менше 3-х місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше 3-х місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне забезпечення. Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів із дня оплати рахункута, з моменту отримання заявки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.Вартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 202 635,00 грн. з ПДВ
Лот 2: Колонка капілярна DB-5HT – 1 шт. Довжина 30 мм Внутрішній діаметр 0,25 мм Товщина 0,10 мкм Діапазон операційних температур Від -60ºС до 400ºС Вимоги до якості: – При постачанні Товар повинен супроводжуватись документацією (оформлені згідно чинного законодавства): 1) інструкція з експлуатації і/або паспорт на товар; 2) При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 60 (шістдесяти) робочих днів. Гарантія на Товар: Гарантійний термін експлуатації не менше 3-х місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше 3-х місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне забезпечення. Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів із дня оплати рахункута, з моменту отримання заявки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.
Лот 3: 1. Колонка для рідинної хроматографії (HPLC) – 1 шт. Нерухома фаза С18 Довжина колонки 250 мм Внутрішній діаметр 4,6 мм Розмір зерна 5 мкм Розмір пор 70 Å Максимальний робочий тиск До 400 бар; 2. Передколонка, картридж для рідинної хроматографії (HPLC) – 1 пак. Нерухома фаза C18 Довжина колонки 12,5 мм Внутрішній діаметр 4,6 мм Розмір зерна 5 мкм Розмір пор 80 Å Максимальний робочий тиск До 400 бар Кількість шт в пакованні 4; 3. Тримач передколонки типу ZGC – 1 шт. Вимоги до якості: – При постачанні Товар повинен супроводжуватись документацією (оформлені згідно чинного законодавства): 1) інструкція з експлуатації і/або паспорт на товар; 2) При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 60 (шістдесяти) робочих днів. Гарантія на Товар: Гарантійний термін експлуатації не менше 3-х місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше 3-х місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне забезпечення. Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів робочих днів із дня оплати рахункута, з моменту отримання заявки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.
Лот 4. 1. Ущільнююче кальрезове кільце на лайнер для САР інжектора До 450 ºС 2. Лайнер ультра-деактивований Із ватою для випаровувача з/без поділу потоку 4 шт в пакованні Вимоги до якості: – При постачанні Товар повинен супроводжуватись документацією (оформлені згідно чинного законодавства): 1) інструкція з експлуатації і/або паспорт на товар; 2) При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 60 (шістдесяти) робочих днів. Гарантія на Товар: Гарантійний термін експлуатації не менше 3-х місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше 3-х місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне забезпечення. Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів із дня оплати рахункута, з моменту отримання заявки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки Код ДК 021:2015 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнанняUA-2022-12-05-007594-a (Відкриті торги з особливостями) Дата оприлюднення: 05.12.2022Власні кошти підприємстваЯкісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до проведення калібрування робочих еталонів та проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ відповідно до: наказу Мінекономіки №193 від 08.02.2016, наказу Мінекономіки №1242 від 30.06.2020, наказу Мінекономіки №1518 від 10.08.2020, сферою уповноваження ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, сферою акредитації калібрувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”.ЛОТ № 1 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, які можуть забезпечити задану точність калібрування 61 968,00 UAH з ПДВ

ЛОТ № 2 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 215 335,20 UAH з ПДВ

ЛОТ № 3 – Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”, так як відсутні інші постачальники, які можуть забезпечити задану точність калібрування 24 375,60 UAH з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Електрична енергія Код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергіяВідкриті торги з особливостями UA-2022-11-22-010219-a Дата оприлюднення 22.11.2022Власні кошти підприємстваПостачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:

  • Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
  • Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
  • Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;
  • Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.

Місце поставки товару: на межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем. До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом. Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником. Приймання;–;передача електричної енергії, поставленої Постачальником та прийнятої Споживачем/Замовником у звітному місяці, оформлюється шляхом підписання уповноваженими особами Сторін щомісячних актів приймання-передачі. Вимоги щодо якості електричної енергії. Якісні характеристики електричної енергії повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Вартість предмета закупівлі сформована виходячи із моніторингу ринку постачальників електричної енергії, яка склала 1 691 712,00 грн. з ПДВ в т.ч.:

Лот №1 — 1 003 860,00 грн.;

Лот №2 — 641 520,00 грн.;

Лот №3 — 46 332,00 грн.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони) Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилятиВідкриті торги з особливостями UA-2022-11-21-003773-a Дата оприлюднення 21.11.2022Власні кошти підприємстваЗапропонований Учасником бензин А-95 повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови” Запропоноване Учасником дизпаливо повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 “Дизельне пальне Технічні умови”, дизпаливо повинний мати паспорт якості на кожну партію товару та сертифікат відповідності. Бензини мають бути виготовлені на нафтовій основі, без додавання етанолу.Вартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 676 275,00 грн. з ПДВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Стаціонарний дизельний електрогенератор Код ДК 021:2015 31120000-3 ГенераториВідкриті торги з особливостями UA-2022-12-09-012603-a Дата оприлюднення 09.12.2022Власні кошти підприємстваВид палива -Дизель

Максимальна потужність (кВт)-36 кВт

Номінальна потужність (кВт)-32 кВт

Тип запуску-Електростарт

Напруга-230/400 В

Витрати палива-6,2 л/год

Кількість фаз -трифазний

Частота -50 Герц

Номінальна напруга-230 В/400 В

Номінальна потужність підключеного навантаження-32 кВт

Максимальна потужність підключеного навантаження -36 кВт

Вид палива – Дизпаливо Обсяг паливного бака – 95 літрів

Автономність роботи – 15 годин

Автоматичне введення резерву – АВР

Тип альтернатора – синхронний

Наявність кожуха

Вимоги до якості: – При постачанні Товар повинен супроводжуватись документацією :

1) інструкція з експлуатації і/або паспорт на товар;

2) При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 30 (тридцяти) робочих днів.

Гарантія на Товар: Гарантійний термін експлуатації не менше 12 місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше 12 місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне забезпечення.

Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р.

Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 5 (п’яти) робочих днів із дня оплати рахункута, з моменту отримання заявки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 390 000,00 грн. з ПДВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Програмне забезпечення автоматизованого розрахунку градуювальних таблиць у відповідності до вимог ДСТУ 7475:2016 та ДСТУ 7473:2016Код ДК 021:2015:;48170000-0 – Пакети програмного забезпечення для контролю відповідностіВідкриті торги з особливостями UA-2022-12-13-019324-a Дата оприлюднення 13.12.2022Власні кошти підприємства

1. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

1.1.Загальні положення

Повна назва програмного забезпечення: “Розрахунок градуювальних таблиць у відповідності до вимог ДСТУ 7475:2016 та ДСТУ 7473:2016”. Умовне позначення програмного забезпечення: ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”.

1.2.Мета

Підвищення швидкості обробки результатів повірки (калібрування) з використанням 3D сканеру типу FARO M 70, точності визначення геометричних параметрів та місткості резервуарів за рахунок максимально повного обліку рельєфу їх стінок та введення необхідних поправок, якість та швидкість оформлення результатів повірки резервуарів у відповідності до ДСТУ 7475:2016 та ДСТУ 7473:2016. Забезпечення спеціалізованим ПЗ, недоступним для вільного придбання та використання на території України.

2.ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА

ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” та документація до ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” повинні відповідати вимогам чинних нормативно-правових документів, а саме:

  • Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”;
  • Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”;
  • Закону України “Про електронні довірчі послуги”;
  • Закону України “Про захист персональних даних”;
  • Указу Президента України від 27.09.1999 № 1229/99 “Про Положення про технічний захист інформації в Україні”;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.1998 № 121 “Про затвердження переліку обов’язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації”;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1433 “Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади”;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 “Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах”;
  • ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 “Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги. Поправка (ISO/IEC 27001:2013; Сог 1:2014, IDТ)”;
  • ДСТУ ISO/IEC/ІЕЕЕ 12207:2018 “Інженерія систем і програмних засобів. Процеси життєвого циклу програмних засобів”;
  • ДСТУ ISO/IEC/ІЕЕЕ 42010:2018 “Інженерія систем і програмних засобів. Опис архітектури (ISO/IEC/ІЕЕЕ 42010:2011, IDT)”;
  • ДСТУ ISO/IEC/IEEE 12207:2018. “Інженерія систем і програмних засобів. Процеси життєвого циклу програмних засобів”;
  • ДСТУ ISO/IEC/IEEE 15288:2016 “Інженерія систем і програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу систем (ISO/IEC/IEEE 15288:2015, IDT)”;
  • ДСТУ ISO/IEC/IEEE 29119-1:2017 “Інженерія систем і програмних засобів. Тестування програмних засобів. Частина 1. Поняття та визначення (ISO/IEC/IEEE 29119-1:2013, IDT)”;
  • ДСТУ ISO/IEC 14764:2014. “Інженерія програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу програмного забезпечення. Технічне обслуговування”;
  • ДСТУ 3396.0-96 “Захист інформації. Технічний захист інформації. Основні положення”;
  • ДСТУ 3396.1-96 “Захист інформації. Технічний захист інформації. Порядок проведення робіт”;
  • ДСТУ 2226-93 “Автоматизовані системи. Терміни та визначення, затверджено наказом Держстандарту України від 09.09.93 № 126”;
  • ДСТУ 7473:2016 “Метрологія. Резервуари стаціонарні вимірювальні вертикальні. Методика повірки (калібрування) геометричним методом із застосуванням геодезичних приладів”;
  • ДСТУ 7475:2016 “Метрологія. Резервуари сталеві циліндричні горизонтальні. Методика повірки (калібрування) геометричним методом із застосуванням геодезичних приладів”.

Цей перелік нормативно-правових документів не є вичерпним, він може бути уточнений під час виконання договору, укладеного за результатами закупівлі.

3. ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

3.1. Загальні вимоги до програмного забезпечення

Елементи операційного середовища і мови програмування: − мови програмування та технології фронтенду: JavaScript, HTML, CSS, Delphi; − мови програмування та технології бекенду: Python, платформа PHP, JavaScript, HTML, CSS, Delphi; − СКБД: MySQL або PostgreSQL, що має ліцензію з відкритим кодом і доступне без додаткової оплати; − операційна система: Windows 7 і вище.

3.1. Предмет закупівлі

Програмне забезпечення автоматизованого розрахунку градуювальних таблиць відповідно до ДСТУ;7475:2016 та ДСТУ;7473:2016 на підставі вимірювання об’ємів резервуарів за допомогою 3D сканеру типу FARO M 70.

3.2. Результати програмного забезпечення

Результати повинні відповідати вимогам ДСТУ;7475:2016 та ДСТУ;7473:2016, а саме: технічні звіти, протоколи повірки, свідоцтва про повірку резервуарів з розрахунками градуювальних таблиць.

3.3.Розрахунки

Автоматизація розрахунків, які наведені в ДСТУ 7475:2016 та ДСТУ 7473:2016.

3.4. Обґрунтування необхідності модулів та їх функціональне призначення

3.4.1. Модуль автоматичного конвертування результатів вимірювань

Необхідність модуля обумовлена потребою забезпечити передачі даних вимірювань 3D сканеру типу FARO M 70 у ПЗ «Розрахунок градуювальної таблиці».

3.4.2. Модуль виконання розрахунків

Необхідність модуля обумовлена потребою забезпечити автоматичного виконання розрахунків з отриманих даних вимірювань 3D сканеру типу FARO M 70 в градуювальні таблиці згідно до вимог ДСТУ 7475:2016 та ДСТУ 7473:2016.

3.4.3. Модуль формування протоколів за результатами вимірювань

Необхідність модуля обумовлена потребою забезпечити автоматичного формування протоколів з можливістю їх передачі на друк чи формування у форматі .doc та .docx (при необхідності корегування) чи формування у форматі .pdf для зберігання даних.

3.5. Вимоги до електронної взаємодії з іншими системами

Програмне забезпечення повинне працювати в операційній системі Microsoft Windows та повинно передбачити взаємодію з:

    • програмою 3D сканеру типу FARO M 70 «FARO SCENE», файли .lsproj;
    • програмою Microsoft Word, , файли .doc та .docx;
    • програмою Acrobat Reader, файли .pdf.

4. НЕФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

4.1.Вимоги до передачі (відчуження) майнових прав на ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”

Постачальник у повному складі передає (відчужує) ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” (здійснює повну передачу прав) майнові права на ПЗ;“Розрахунок градуювальної таблиці” на весь строк дії авторського права, на всю територію світу, а саме:

право на використання ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”;

виключне право дозволяти використання ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”;

право перешкоджати неправомірному використанню ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”, в тому числі забороняти таке використання;

інші майнові права інтелектуальної власності, що встановлені законодавством.

Замовник приймає такі майнові права та зобов’язується оплатити їх відповідно до умов Договору.

Майнові права інтелектуальної власності на ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”, створений за замовленням належать Замовникові.

У результаті передання Постачальником і прийняття Замовником майнових прав на ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”, Постачальник втрачає будь-які майнові права, а Замовник отримує право:

Використовувати ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці” всіма способами, передбаченими Цивільним кодексом України, Законом України “Про авторське право і суміжні права”.

Дозволяти третім особам використовувати ПЗ;“Розрахунок градуювальної таблиці” способами, передбаченими Цивільним кодексом України, Законом України “Про авторське право і суміжні права”; перешкоджати неправомірному використанню ПЗ;“Розрахунок градуювальної таблиці”, в тому числі забороняти таке використання.

Передавати (відчужувати) повністю або частково права на ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці” третім особам.

Після передання Постачальником і прийняття Замовником майнових прав на ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці” Постачальник не має права передавати (відчужувати) майнові права на ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці”, а також передавати права на використання ПЗ “Розрахунок градуювальної таблиці” третім особам.

4.2. Вимоги до надійності

Архітектура та налаштування ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” повинні забезпечувати функціонування в режимі 24/365 (24 години на добу, 365 діб на рік).

4.3. Вимоги до експлуатації і гарантійної підтримки

Експлуатація ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” повинна виконуватися в умовах, що забезпечують нормальне функціонування, згідно з рекомендаціями виробника ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”, які викладені в інструкції користувача. Експлуатація ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” повинна виконуватися за такими принципами:

  • технічне супроводження виконується обслуговуючим персоналом Замовника згідно з вимогами виробника програмного забезпечення, які надаються Постачальником у вигляді інструкції користувача;

Регламент обслуговування, кількість і кваліфікація обслуговуючого персоналу конкретного робочого місця повинні відповідати вимогам виробника ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”, які викладені в Інструкції користувача і попередньо бути узгодженими із Замовником.

4.3.1. Вимоги до гарантійної підтримки

Постачальник забезпечує гарантійну підтримку ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” протягом терміну гарантійної підтримки, що становить 12 місяців з дати підписання акту приймання-передачі ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”.

Під гарантійною підтримкою розуміється зобов’язання Постачальника безоплатно усувати непрацездатність і помилки в роботі ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” та реагувати на збої і інциденти протягом терміну гарантійної підтримки у вказані нижче терміни відповідно до рівня пріоритетів інцидентів, викладених у Таблицях 4.1 та 4.2 нижче.

Постачальник повинен власними силами і за власні кошти протягом терміну гарантійної підтримки усунути помилки, недоліки, збої та інциденти в роботі ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” в термін, що відповідає рівню пріоритету інцидентів Таблиця 4.1: Таблиця 4.1. Рівні пріоритетів інцидентів

Інциденти
ПріоритетиКритерії прийняття рішень
КритичнийНезаплановане переривання надання сервісів користувачам. ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” не працює й не виконує зазначений функціонал.
ВисокийЗниження якості надання сервісів користувачам. ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” працює з відхиленнями, присутні проблеми у виконанні деякого функціоналу.
СереднійЗниження якості надання сервісів користувачам. ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” працює з відхиленнями, що в цілому не впливають на зазначений функціонал.

Рівень пріоритету визначає Замовник. Відповідно до рівня пріоритету інциденту встановлюються граничні терміни реагування на інциденти (Таблиця 4.2).

Таблиця 4.2. Граничні терміни реагування на інциденти

Граничні терміни реагування на інциденти
Рівень пріоритету інциденту/етапи реагуванняТермін опрацювання: час підтримки
Критичний
Час реакції на зверненняПротягом робочого дня
Визначення причини та шляхів усунення інцидентуПротягом робочого дня з моменту отримання звернення
Аварійне відновлення працездатності ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”Протягом робочого дня з моменту отримання звернення
Усунення недоліків ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” у тому разі, якщо причиною інциденту є такий недолікПротягом двох робочих днів з моменту отримання звернення
Високий
Час реакції на зверненняПротягом робочого дня
Визначення причини та шляхів усунення інцидентуПротягом робочого дня з моменту отримання звернення
Аварійне відновлення працездатності ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”Протягом робочого дня з моменту отримання звернення
Усунення недоліків ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” у тому разі, якщо причиною інциденту є такий недолікПротягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення
Середній
Час реакції на зверненняПротягом робочого дня
Визначення причини та шляхів усунення інцидентуПротягом робочого дня з моменту отримання звернення
Аварійне відновлення працездатності ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”Протягом робочого дня з моменту отримання звернення
Усунення недоліків ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” у тому разі, якщо причиною інциденту є такий недолікДо наступного оновлення, або не пізніше двох тижнів

4.3.2. Вимоги до порядку усунення інцидентів

1.Усі інциденти повинні бути зареєстровані як сервісні випадки (події).
2.Прийом здійснюється в режимі 24 год/7 днів, а реєстрація звернень про інциденти здійснюється протягом наступного робочого дня. Прийом і реєстрація звернень забезпечується Постачальником такими способами:

    • телефонний дзвінок на відповідний виділений номер технічної підтримки ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”;
    • електронний лист на відповідну електронну адресу технічної підтримки ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”.

4.4. Захист інформації від несанкціонованого доступу

Для забезпечення захисту інформації від несанкціонованого доступу в ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” повинно бути передбачено:

    1. Механізми управління доступом, що забезпечують виконання таких функцій захисту:
    • введення паролю доступу при вході в програмне забезпечення;
    1. Механізми моніторингу, що передбачають обов’язкову реєстрацію:
    • результатів виконання користувачем операцій з обробки інформації;
    • спроб несанкціонованих дій з інформацією;
    • результатів перевірки цілісності засобів захисту інформації (у випадку їх використання).

Примітка. Реєстрація здійснюється автоматичним способом, а реєстраційні дані захищаються від модифікації та знищення користувачами, які не мають на це відповідних повноважень (адміністратор безпеки).

    1. Зберігання паролів у системі повинно забезпечуватися з використанням методів хешування з використанням модифікатора (солі).

4.5. Вимоги до проведення тестування ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”

Усі тестування повинні проводитися Постачальником та Замовником за методиками тестувань, які надані Постачальником.

5. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТУВАННЯ

5.1. Загальні вимоги до документації

Документація повинна надаватися в електронному та паперовому вигляді (.pdf або .doc чи .docx форматах для текстових файлів, формат для схем та креслень додатково узгоджується з ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”).

Документація повина бути оформлена у форматі сторінки А4.

Документація повинна бути достатньою за повнотою і змістом для експлуатації ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”, які викладені в інструкції користувача.

Документація повинна переглядатися Постачальником та Замовником протягом гарантійного терміну з метою внесення всіх змін та доповнень.

5.2. Експлуатаційна документація

Постачальник повинен надати експлуатаційну документацію, що складається з:;
1.Загальний опис.

2.Опис інтерфейсу.

3.Інструкція Користувача.

Перелік зазначеної документації не є вичерпним та може бути розширений Постачальником.

5.3. Вихідний код

ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” Вихідний/програмний код повинен бути розміщений у репозиторії Замовника та наданий на електронному носії (флеш-носії) з відомістю машинних носіїв.

6. ПЕРЕДАЧА ПЗ “РОЗРАХУНОК ГРАДУЮВАЛЬНИХ ТАБЛИЦЬ”

Передача ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” включає:
1.Постачання ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” шляхом надання програмних пакетів та розміщення вихідного/програмного коду модулів у репозиторії Замовника.
2.Розгортання ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” на тестовому середовищі Замовника.
3.Налаштування взаємодії ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” з вихідними файлами вимірювання 3D сканера типу FARO M 70
4.Проведення навчання працівників ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” роботі з ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць” з оформленням протоколу навчання.
5.Проведення тестування кожного модуля з оформленням протоколу.
6.Передача вихідного/програмного коду ПЗ “Розрахунок градуювальних таблиць”.

7. МІСЦЕ ПОСТАВКИ

За адресою Замовника: 09113, Київська область, м.Біла Церква, вул. Січневого прориву, 84.

8. ТЕРМІН ПОСТАВКИ

Квітень 2023 року. Дострокове надання програмного комплексу дозволяється.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 180 000,00 грн. без ПДВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗСВид та ідентифікатор процедури закупівліРозмір бюджетного призначенняОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівліочікуваної вартості предмета закупівлі
Бензин А-95 (талони/паливні суперталони), дизельне паливо (талони/паливні суперталони) Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилятиВідкриті торги з особливостями UA-2022-12-14-015905-a Дата оприлюднення 14.12.2022Власні кошти підприємстваБензин А-95 (талони/паливні суперталони) 12 000 л ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови” Дизельне паливо (талони/паливні суперталони) 1 500 л ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічни умови”

1. Бензини мають бути виготовлені на нафтовій основі, без додавання етанолу.

2. У разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості бензину, необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій), завірену підписом та печаткою Учасника (у разі її навяності).

3. У разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості бензину, необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань бензину, завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її навяності) та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій) завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її навяності).

4. Копія протоколу випробувань бензину, що пропонується до постачання Учасником, датована не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції. Протокол випробувань бензину повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).

5. Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник повинен надати завірену уповноваженою на підписання пропозиції особою копію паспорту якості та копію сертифікату відповідності що має дійсний термін дії, або Декларація відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013р. №927 (на кожен вид палива, що поставляється).

6. Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.

7. Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 3 місяців.;У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони (у складі пропозиції надати письмову згоду).

8. Учасник повинен підтвердити знаходження не менше однієї АЗС на відстані не більше 5 кілометрів від місцезнаходження Замовника (Київська обл. м.Біла Церква, вул. Січневого прориву,84).

9. У складі пропозиції Учасник повинен надати копії талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива.

10. Учасник повинен підтвердити наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій (АЗС) по всій території України.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно моніторингу цін на ринку. Та становить 732 000,00 грн. з ПДВ грн. з ПДВ
X