Публічні закупівлі 2024 рік

Відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” зі змінами від 16.12.2020 року публікуємо наступну інформацію :

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Калібрувальні газові суміші, стандартні зразки Код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-02-21-009311-a

Власні кошти підприємства

з/п

Найменування *(або еквівалент Усі показники еквіваленту товару мусить бути автентичним (або кращим) відповідно до замовленого, відповідати всім технічним вимогам)

Нормативні документи
(ТУ;
ДСТУ)

Технічні характеристики

Діапазон вимірювання або значення точок вимірювання

Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювання для вказаного діапазону або вказаних точок вимірювання

Од. виміру

Кіль-кість

КАЛІБРУВАЛЬНІ ГАЗОВІ СУМІШІ

1

Калібрувальна газова суміш
СО — повітря

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

масова частка

130 млн-1

U = 3,0 млн-1

Балон

(5дм3/10дм3)

3

2

Калібрувальна газова суміш
О2 – N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
8,97 %
об’ємна частка
20,70%

U = 0,10 %

Балон

(5дм3/10дм3)

4

3

Калібрувальна газова суміш
СО2- повітря

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
12,5 %

U = 0,10%

Балон

(5дм3/10дм3)

1

4

Калібрувальна газова суміш
NО2 -N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
0,43%

U = 0,025 %

Балон

(5дм3/10дм3)

1

СТАНДАРТНІ ЗРАЗКИ

5

Стандартний зразок електролітичної провідності рідин
7.2_UMTS_elcond
7.1_UMTS_elcond

0,014713 См·м-1
0,014116 См·м
1
1,288 См·м
1

U від 0,00004 См·м1 до
0,003 См·м
1

Шт

(500 см3)

3

6

Стандартний зразок рН
6.1_UMTS-pH
6.4_UMTS-pH
6.5_UMTS-pH
6.10_UMTS-pH
6.7_UMTS-pH
6.8_UMTS-pH

рН 1,68
рН 4,01
рН 6,86
рН 7,00
рН 9,18
рН 10,01

U ≤ 0,01

Шт

(по 0,5 дм3)

12

7

Стандартний зразок рNO₃
2.3_UMTS_sttitr016

pNO₃ 2,00
620 мг/дм³
pNO₃ 3,00
62 мг/дм³
pNO₃ 4,00
6,2 мг/дм³

U від 0,01
до 0,02 pNO₃
U від0,1 мг/дм³
до 6,2 мг/дм³

Шт

(по 0,5 дм3)

6

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників товарів із зазначеними технічними характеристиками Та становить 58803,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Калібрувальні газові суміші

Код ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-02-21-007730-a

Власні кошти підприємства

з/п

Найменування *(або еквівалент Усі показники еквіваленту товару мусить бути автентичним (або кращим) відповідно до замовленого, відповідати всім технічним вимогам)

Нормативні документи
(ТУ;
ДСТУ)

Технічні характеристики

Діапазон вимірювання або значення точок вимірювання

Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювання для вказаного діапазону або вказаних точок вимірювання

Од. виміру

Кіль-кість

1

Калібрувальна газова суміш
СН4- N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
2,51 % ;2,03 %

1,22 %; 0,50 %

U = 0,04 %
U = 0,02 %

Бал

(5дм³/10дм³)

16

2

Калібрувальна газова суміш
n-С6Н14- N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
658 млн.
1

U = 20 млн.1

Бал

(5дм³/10дм³)

1

3

Калібрувальна газова суміш
С3Н8- Не

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
1,8 %

U = 0,2%

Бал

(5дм³/10дм³)

2

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників товарів із зазначеними технічними характеристиками Та становить 59904,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Калібрувальні газові суміші

Код ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-02-21-007730-a

Власні кошти підприємства

з/п

Найменування *(або еквівалент Усі показники еквіваленту товару мусить бути автентичним (або кращим) відповідно до замовленого, відповідати всім технічним вимогам)

Нормативні документи
(ТУ;
ДСТУ)

Технічні характеристики

Діапазон вимірювання або значення точок вимірювання

Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювання для вказаного діапазону або вказаних точок вимірювання

Од. виміру

Кіль-кість

1

Калібрувальна газова суміш
СН4- N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
2,51 % ;2,03 %

1,22 %; 0,50 %

U = 0,04 %
U = 0,02 %

Бал

(5дм³/10дм³)

16

2

Калібрувальна газова суміш
n-С6Н14- N2

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
658 млн.
1

U = 20 млн.1

Бал

(5дм³/10дм³)

1

3

Калібрувальна газова суміш
С3Н8- Не

ТУ У 24.1-02568182-001:2005

об’ємна частка
1,8 %

U = 0,2%

Бал

(5дм³/10дм³)

2

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників товарів із зазначеними технічними характеристиками Та становить 59904,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Бензин А-95 (талони), скраплений газ (талони) Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти

UA-2024-02-16-007786-a (Відкриті торги з особливостями)

Власні кошти підприємства

ЛОТ №1

з/п

Конкретна назва предмету закупівлі (товару )

Кількість

Відповідність нормативному документу

1

Бензин А-95 (талони)

30000 л

ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”

1. Паливо має бути виготовлене на нафтовій основі, без додавання етанолу.

2. У разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії, який повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій.

3. У разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань товару, та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій).

4. Копія протоколу випробувань товару, що пропонується до постачання Учасником. Протокол випробувань товару повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір) датою не раніше 2024 року .

5. Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати

– копію паспорту якості, виданого акредитованою лабораторією не раніше 2024 року,

– копію сертифікату відповідності (якщо застосовується),

– копію Декларації про відповідність Технічному регламенту (якщо застосовується),

– сертифікат якості, виданий виробником товару.

6. Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.

7. Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 3 місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони (у складі пропозиції надати письмову згоду).

8. Учасник повинен підтвердити знаходження не менше однієї АЗС на відстані не більше 5 кілометрів від місцезнаходження Замовника (Київська обл. м.Біла Церква, вул. Січневого про

9. У складі пропозиції Учасник повинен надати копії зразків талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива.

У випадку якщо Учасник є емітентом – надати документ щодо права використання найменувань ( торгових найменувань) що позначені на відповідних талонах та лист-гарантію щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення.

У випадку якщо Учасник здійснює перепродаж товару через талони стороннього емітента – надати гарантійний лист такого емітента щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення та гарантію обслуговування їх для Замовника

10. Учасник повинен підтвердити наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій (АЗС) по всій території України.

ЛОТ №2

№№з/п

Конкретна назва предмету закупівлі (товару )

Кількість

Відповідність нормативному документу

2

Скраплений газ (талони)

2 400 л

ДСТУ EN 589:2017 “Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методики контролювання”

1. Паливо має бути виготовлене на нафтовій основі, без додавання етанолу.

2. У разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії, який повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій.

3. У разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань товару, та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій).

4. Копія протоколу випробувань товару, що пропонується до постачання Учасником. Протокол випробувань товару повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір) датою не раніше 2024 року .

5. Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати

– копію паспорту якості, виданого акредитованою лабораторією не раніше 2024 року,

– копію сертифікату відповідності (якщо застосовується),

– копію Декларації про відповідність Технічному регламенту (якщо застосовується),

– сертифікат якості, виданий виробником товару.

6. Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.

7. Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 3 місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони (у складі пропозиції надати письмову згоду).

8. Учасник повинен підтвердити знаходження не менше однієї АЗС на відстані не більше 5 кілометрів від місцезнаходження Замовника (Київська обл. м.Біла Церква, вул. Січневого про

9. У складі пропозиції Учасник повинен надати копії зразків талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива.

У випадку якщо Учасник є емітентом – надати документ щодо права використання найменувань ( торгових найменувань) що позначені на відповідних талонах та лист-гарантію щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення.

У випадку якщо Учасник здійснює перепродаж товару через талони стороннього емітента – надати гарантійний лист такого емітента щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення та гарантію обслуговування їх для Замовника

10. Учасник повинен підтвердити наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій (АЗС) по всій території України.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно статистичних даних отриманих з сайту Мінфін за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ на дату оголошення закупівлі. Вартфсть предмета закупівлі складає: 1594680,00 грн. з ПДВ: Лот 1 — 1 530 600,00 грн. з ПДВ;

Лот 2 — 64 080,00 грн. з ПДВ.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Дозатори піпеточні, накінечники до піпетдозаторів Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – Детектори та аналізатори

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-02-14-005382-a

Власні кошти підприємства

Найменуваня товару*

Технічні характеристикик

Кількість

Дозатор піпеточний 8-канальний розрахований на дози від 50(30) до 300 мкл

Призначений для дозування рідини вимірювальним способом об’ємом від 50(30) до 300 мкл

2 шт.

Виготовлений з механічно міцних і хімічно стійких матеріалів

Змінність наконечників за допомогою виштовхуючого пристрою

Пряме та зворотнє дозування

Змінність об’єму дозування

Кроковий діапазон: не більше 1 мкл

Використання змінних наконечників

В комплект при поставці повинна входити Інструкція (паспорт) з експлуатації запропонованого товару українською мовою.

Накінечники до піпетдозаторів 0,5-200 мкл; 51 мм; (960/1000 шт. в упаковці)

3 упаковки

Накінечники до піпетдозаторів 10 (50)-1000 мкл (480/500 шт. в упаковці)

6 упаковки

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників аналогічних товарів. Та становить 73 565,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Еталонний лічильник рідини Код ДК 021:2015 – 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-02-08-002509-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Еталонний лічильник рідини (витратомір коріолісовий Endress-Hauser модель Promass 83F50*)

Найменування показника

Значення показника

шт

1

Похибка вимірювання масової витрати

±0,1%

Похибка вимірювання температури

±0,5°С ±0,5% від показання

Номінальна витрата

35 000 кг/год

Максимальна витрата

70 000 кг/год

Діаметр

50 мм

Приєднання

фланцеве

Відображення на дисплеї

Масса, густина, об’єм, температура

Особливості процесу використання

Режим роботи

Самоплинний

Витрата у робочих умовах

15-20 тон/годину

Перепад висоти

2,5-3 м макс.

Вимірювальне середовище

Вода технічна

Можливість виміру

В прямому та зворотньому режимі одночасно

Для монтажу:

Комплект запірної арматури (3 крани по діаметру комунікацій)

Труба та фасонні елементи для монтажу

Комплект фланців

Вимоги при поставці

Постачальник надає документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства. Розширена невизначеність вимірювання не більше ніж 0,15%.

Проведення Учасником

навчання фахівців Замовника.

Проведення учасником монтажних та

пусконалагоджувальні робіт

Документація із зазначенням технічних характеристик приладу.

Паспорт на прилад

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 1 (одного) місяця.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 30 (тридцяти) календарних днів із дня оплати рахунку Покупцем.

*або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку

Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо): замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення  провести закупівлю саме даного товару.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку вітчизняних постачальників. Та становить 495600,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки Код ДК 021:2015 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання

UA-2024-02-07-003750-a (Відкриті торги з особливостями)

Власні кошти підприємства

Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до проведення калібрування робочих еталонів та проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ відповідно до:

наказу Мінекономіки №193 від 08.02.2016, наказу Мінекономіки №1242 від 30.06.2020, наказу Мінекономіки №1518 від 10.08.2020, сферою уповноваження ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, сферою акредитації калібрувальної лабораторії ДП “КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”.

Вартість предмета закупівлі сформована згідно інформації отриманої від організацій, які можуть забезпечити задану точність калібрування, чка складає 231`200.00 UAH з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Бензин А-95 (талони), скраплений газ (талони) Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти

UA-2024-02-06-007449-a (Відкриті торги з особливостями)

Власні кошти підприємства

ЛОТ №1

з/п

Конкретна назва предмету закупівлі (товару )

Кількість

Відповідність нормативному документу

1

Бензин А-95 (талони)

30000 л

ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”

1. Паливо має бути виготовлене на нафтовій основі, без додавання етанолу.

2. У разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії, який повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій.

3. У разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань товару, та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій).

4. Копія протоколу випробувань товару, що пропонується до постачання Учасником. Протокол випробувань товару повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір) датою не раніше 2024 року .

5. Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати

– копію паспорту якості, виданого акредитованою лабораторією не раніше 2024 року,

– копію сертифікату відповідності (якщо застосовується),

– копію Декларації про відповідність Технічному регламенту (якщо застосовується),

– сертифікат якості, виданий виробником товару.

6. Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.

7. Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 3 місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони (у складі пропозиції надати письмову згоду).

8. Учасник повинен підтвердити знаходження не менше однієї АЗС на відстані не більше 5 кілометрів від місцезнаходження Замовника (Київська обл. м.Біла Церква, вул. Січневого про

9. У складі пропозиції Учасник повинен надати копії талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива.

У випадку якщо Учасник є емітентом – надати документ щодо права використання найменувань ( торгових найменувань) що позначені на відповідних талонах та лист-гарантію щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення.

У випадку якщо Учасник здійснює перепродаж товару через талони стороннього емітента – надати гарантійний лист такого емітента щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення та гарантію обслуговування їх для Замовника

10. Учасник повинен підтвердити наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій (АЗС) по всій території України.

ЛОТ №2

№№з/п

Конкретна назва предмету закупівлі (товару )

Кількість

Відповідність нормативному документу

2

Скраплений газ (талони)

2 400 л

ДСТУ EN 589:2017 “Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методики контролювання”

1. Паливо має бути виготовлене на нафтовій основі, без додавання етанолу.

2. У разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії, який повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій.

3. У разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості товару, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань товару, та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій).

4. Копія протоколу випробувань товару, що пропонується до постачання Учасником. Протокол випробувань товару повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір) датою не раніше 2024 року .

5. Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати

– копію паспорту якості, виданого акредитованою лабораторією не раніше 2024 року,

– копію сертифікату відповідності (якщо застосовується),

– копію Декларації про відповідність Технічному регламенту (якщо застосовується),

– сертифікат якості, виданий виробником товару.

6. Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.

7. Талони на пальне повинні бути встановленого зразку, номіналом 10 л, 20 л, з терміном дії не менше 3 місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом терміну дії, Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони (у складі пропозиції надати письмову згоду).

8. Учасник повинен підтвердити знаходження не менше однієї АЗС на відстані не більше 5 кілометрів від місцезнаходження Замовника (Київська обл. м.Біла Церква, вул. Січневого про

9. У складі пропозиції Учасник повинен надати копії талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива.

У випадку якщо Учасник є емітентом – надати документ щодо права використання найменувань ( торгових найменувань) що позначені на відповідних талонах та лист-гарантію щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення.

У випадку якщо Учасник здійснює перепродаж товару через талони стороннього емітента – надати гарантійний лист такого емітента щодо продовження терміну дії талонів у випадку їх закінчення та гарантію обслуговування їх для Замовника

10. Учасник повинен підтвердити наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій (АЗС) по всій території України.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно статистичних даних отриманих з сайту Мінфін за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ на дату оголошення закупівлі. Вартфсть предмета закупівлі складає: 1587036,00 грн. з ПДВ: Лот 1 — 1 521 900,00 грн. з ПДВ;

Лот 2 — 65 136,00 грн. з ПДВ.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Еталонний лічильник рідини Код ДК 021:2015 – 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-01-19-004030-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Еталонний лічильник рідини (витратомір масовий Micro Motion CMF 200 DN50 в комплекті з перетворювачем*)

Принцип дії пристрою: коріолісовський витратомір призначений для прямого вимірювання масової витрати, щільності, температури, обчислення об’ємної витрати рідин. Витратомір максимальної продуктивності спроектований для забезпечення точного повторного вимірювання витрати в найскладніших випадках використання.

шт

1

Найменування показника

Значення показника

Похибка вимірювання масової витрати

±0,1%

Похибка вимірювання температури

±1°С ±0,5% від показання

Номінальна витрата

47 900 кг/год

Максимальна витрата

87 100 кг/год

Діаметр

50 мм

Приєднання

фланцеве

Матеріал виробництва

Нержавіюча сталь 316 L

Вимоги до живлення

Вхід перетворювача перемикається самостійно з постійного на перемінний струм та навпаки, автоматичне виявлення напруги живлення Від 85 В до 265 В перемінного струму, 50/60 Гц зазвичай 6 Вт, але не більше 11 Вт.

Від 18 В до 100 В постійного струму, зазвичай 6 Вт, але не більше 11 Вт.

Вимоги при поставці

Постачальник надає документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства. Розширена невизначеність вимірювання не більше ніж 0,15%.

Проведення Учасником

навчання фахівців Замовника.

Проведення учасником монтажних та

пусконалагоджувальні робіт

Документація із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 2 (двох) місяців.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Рік виготовлення Товару: не раніше 2016 р.

4. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 60 (шістдесяти) календарних днів із дня оплати рахунку Покупцем.

5. В тендерній пропозиції учасник надає: Гарантій лист від Учасника, який гарантує, що при постачанні обладнання буде наданий Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства.

6. В тендерній пропозиції учасник надає: копію Документа із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку вітчизняних виробників (постачальників). Та становить 525680,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Комплект мір внутріочного тиску (еталонні штучні очі – фантоми) Код ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-01-19-004717-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Комплект мір внутріочного тиску (еталонні штучні очі – фантоми)

Діапазон вимірювань очного тиску, мм.рт.ст.
10,0; 20,0; 30,0

шт

1

Точність вимірювання
±3,0
Паспорт на прилад
Документація із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою)

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 40 (сорока ) робочих днів.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 40 (сорока ) робочих днів із дня оплати рахунку Покупцем.

4. В тендерній пропозиції учасник надає: копію Документації із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників. Та становить 92 500,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Комплект мір вершинної оптичної сили радіуса кривизни сферичної поверхні Код ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-01-19-005695-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Комплект мір вершинної оптичної сили радіуса кривизни сферичної поверхні

Діапазон вимірювань рефракції, дптр
Від мінус 20,0 до  20,0 Точність вимірювання ±0,25

шт

1

Діапазон вимірювань радіуса кривизни роговиці, мм
Від 5.0 до 13.0 
Точність вимірювання ±0,03
При поставці товару постачальник надає
Паспорт на прилад
Документ із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою)
Документ, що підтверджує проведення калібрування виробника приладу

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний 40 (сорока) робочих днів.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 40 (сорока ) робочих днів із дня оплати рахунку Покупцем.

4. В тендерній пропозиції учасник надає: копію Документа із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників. Та становить 92 500,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Електронні комунікаційні послуги Код ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

UA-2024-01-10-008306-a (Відкриті торги з особливостями)

Власні кошти підприємства

ЛОТ1

Установлення телефону/ів

так/ні

Перелік засобів зв`язку в користуванні Абонента за Договором

телефону, тощо, радіоточка

Спосіб підключення

Тип кінцевого обладнання

Кількість

Кат. АВН

Адреса встановлення

Вн. до бази 09

Таріфний пл.

1

346992

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

2

346993

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

3

347061

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

4

347061

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

5

347062

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

6

347173

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

7

347173

Обладнання циркулярного виклику

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

8

347421

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

9

347422

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

10

347423

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

11

347423

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

12

347528

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

13

347528

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

14

347541

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

15

347544

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

16

347544

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

17

347593

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

18

347614

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

19

347614

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

20

347616

Окремий

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

так

21

347616

Паралельні в одній кімнаті (додатковий)

Телефон

1

5

м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, буд 84

ні

22

ВТЗ зони 67

ВТЗ

Віртуальне обладнання(залишки, послуги, компенсація

ні

Перелік Послуг, які надаються в залежності від обраної категорії АВН

Категорія АВН

1

10

7

5

Місцевий зв`язок

так

так

так

так

Міжміський зв`язок

так

так

так

так

Міжнародний зв`язок 0-0

так

так

ні

ні

0-800

так

так

так

так

0-900 (Аудіотекс) 0-700

так

ні

так

ні

Перелік платних додаткових Послуг інших платних Послуг, що надаються Абоненту

Послуга

телефону, тощо

Надання рахунку в електронному вигляді по мейлу

ВТЗ зони 63

Надання рахунку через М.Е.Dok в електронному вигляді

ВТЗ зони 63

ЛОТ 2

Установлення телефону/ів

так/ні

Перелік засобів зв`язку в користуванні Абонента за Договором

телефону, тощо, радіоточка

Спосіб підключення

Тип кінцевого обладнання

Кількість

Кат. АВН

Адреса встановлення

Вн. до бази 09

Таріфний пл.

1

4680236

Окремий

Телефон

1

1

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

так

2

4682717

Окремий

Телефон

1

1

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

так

3

4683149

Окремий

Телефон

1

1

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

так

4

4685024

Окремий

Телефон

1

1

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

так

5

4685101

Окремий

Телефон

1

1

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

так

6

ВТЗ зони 00

ВТЗ

Віртуальне обладнання(залишки, послуги, компенсація

м. Київ, вул. Терьохіна Олексія, буд

ні

Перелік Послуг, які надаються в залежності від обраної категорії АВН

Категорія АВН

1

10

7

5

Місцевий зв`язок

так

так

так

так

Міжміський зв`язок

так

так

так

так

Міжнародний зв`язок 0-0

так

так

ні

ні

0-800

так

так

так

так

0-900 (Аудіотекс) 0-700

так

ні

так

ні

Перелік платних додаткових Послуг інших платних Послуг, що надаються Абоненту

Послуга

телефону, тощо

Надання рахунку в електронному вигляді по мейлу

ВТЗ зони 00

Надання рахунку через М.Е.Dok в електронному вигляді

ВТЗ зони 00

ЛОТ 3

Установлення телефону/ів

так/ні

Перелік засобів зв`язку в користуванні Абонента за Договором

телефону, тощо, радіоточка

Спосіб підключення

Тип кінцевого обладнання

Кількість

Кат. АВН

Адреса встановлення

Вн. до бази 09

Таріфний пл.

1

51519

Окремий

Телефон

1

1

Київська обл., місто Переяслав, вул. Героїв Дніпра, 31

так

ВТЗ зони 67

ВТЗ

Віртуальне обладнання(залишки, послуги, компенсація

Київська обл., місто Переяслав, вул. Героїв Дніпра, 31

ні

Перелік Послуг, які надаються в залежності від обраної категорії АВН

Категорія АВН

1

10

7

5

Місцевий зв`язок

так

так

так

так

Міжміський зв`язок

так

так

так

так

Міжнародний зв`язок 0-0

так

так

ні

ні

0-800

так

так

так

так

0-900 (Аудіотекс) 0-700

так

ні

так

ні

Перелік платних додаткових Послуг інших платних Послуг, що надаються Абоненту

Послуга

телефону, тощо

Надання рахунку в електронному вигляді по мейлу

ВТЗ зони 67

Надання рахунку через М.Е.Dok в електронному вигляді

ВТЗ зони 67

Вартість предмета закупівлі встановлена виходячи із вартості послуг, яка є на даний час з врахуванням інформації щодо їх вартості на 2024 рік та складає 68 000,00 грн., в тому числі: Лот 1 — 50 000,00 грн. з ПДВ;

Лот 2 — 15 000,00 грн. з ПДВ;

Лот 3 — 3 000,00 грн. з ПДВ.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Еталонні джерела іонізуючого випромінювання Код ДК 021:2015 09340000-4 – Ядерне паливо

UA-2024-01-04-001377-a (Відкриті торги з особливостями)

Власні кошти підприємства

з/п

Нуклід

Тип

Активність, кБк

Невизначеність, %

код

Кількість

1

Sr-90

EM 1

0,1

<1,5

SMT 1

1

2

Sr-90

EM 145

0,1

<1,5

SMT 145

1

3

Am-241

EM 4

0,1

<1,5

AMM 4

1

4

Am-241

EM 40

0,74

<1,5

AMM 40

1

5

Sr-90

EZ 1

1

<1,5

STZ-1

1

Поставка джерел повинна виконуватися з дотриманням вимог ядерної і радіаційної безпеки та у відповідності до порядку поводження з ДІВ, що діють у Учасника та вимог Постанови КМ України №1471 від 25.12.1997 р.

Учасник у тендерній пропозиції надає копії документів передбачених чинним законодавством України, а саме:

1. Ліцензія на право провадження діяльності: використання джерел іонізуючого випрмінювання (Держатомрегулювання).

2. Ліцензія на право провадження діяльності: перевезення радіоактивних матеріалів (Держатомрегулювання).

Інші вимоги

1. При постачанні товару Постачальник повинен надати Сертифікат калібрування.

2. Місце постачання: Адреса: 09113, Київська область, місто Біла Церква, вул. Січневого прориву, 84.

3. Строк постачання до 6 місяців.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно комерційної пропозиції учасника ринку та складає 706 043,84 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Послуги мобільного телефонного зв’язку

Код ДК 021:201564210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Відкриті торги з особливостями

UA-2024-01-04-004907-a

Дата оприлюднення

04.01.2024

Власні кошти підприємства

1. Послуги повинні відповідати встановленим значенням показників якості відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій.

2. Ціни на Послуги, визначені у пропозиції, є фіксованими і не можуть бути змінені протягом дії Договору, крім випадків передбачуваних законодавством. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця виконання робіт.

3. Термін надання послуг : протягом 2024 року

4. Надавання безоплатного доступу до телекомунікаційних мереж загального користування для виклику: ДСНС (101), поліції (102), швидкої медичної допомоги (103), аварійної служби газу (104), служби екстреної допомоги населенню (112).

5. Учасник повинен надати можливість кожному Абоненту Замовника перевірки стану службового та особистого рахунків (кількість хвилин, SMS-повідомлень, МБ) за комбінацією клавіш без додаткової оплати та в будь який час.

6. Для забезпечення оперативного контролю абонентів Замовника, Учасник повинен надати та забезпечити Клієнту можливість управління послугами, які підключені на номерах через відповідну послугу (цілодобово, без додаткової плати).

7. Учасник повинен забезпечити, без додаткової плати, отримання інформації щодо дзвінків Абонентів Замовника та загальних витрат за допомогою відповідної послуги.

8. Учасник повинен забезпечити доставку рахунків, SIM-карток за власний рахунок.

9. Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає:

– Перегляд усіх О/Р підприємства з найменуванням.

– Повна інформація за всіма номерами підприємства, що включає:

· № абонента;

· № SIM картки;

· PUK код;

· тарифний пакет;

· витрати абонента у реальному часі, з початку місяця;

· залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру;

· перелік підключених послуг (роумінг, міжнародний зв’язок і т.п.)

– Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час.

– Переключення (зміна) тарифного пакету протягом доби.

– Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний та попередній місяці (у електронному вигляді).

– Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у електронному вигляді).

– Міжнародний роумінг – перегляд стану по кожному номеру.

– “ПІДКЛЮЧЕННЯ” – “ВІДКЛЮЧЕННЯ” роумінгу у заданий час.

– “ПІДКЛЮЧЕННЯ” – “ВІДКЛЮЧЕННЯ” заборони на передачу даних у роумінгу.

– Безоплатне “БЛОКУВАННЯ” – “РОЗБЛОКУВАННЯ” номерів на термін визначений Замовником.

– Виконання підключень нових номерів через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі

– Можливість заміни сім карти через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі

– Можливість керування лімітами по кожному номеру через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі

– Можливість керування нотифікаціями

– Можливість групових операцій

– Можливість вивантаження звітів по номерам на особовому рахунку

10. Учасник повинен забезпечити закріплення координатора для обслуговування Абонентів організації, взаємодії між відповідальними особами Замовника та користувачами послуг у будь-який час доби, у тому числі, і у вихідні та святкові дні.

11. Оператор зобов’язаний надавати на електронну адресу Абонента щомісяця деталізовану інформацію по кожному абонентському номеру.

12. Авансовий платіж при підключенні – нуль гривень.

13. У разі зміни діючого оператора послуг мобільного зв’язку на нового, новий Оператор зобовязаний забезпечинити безперебійне надання послуг в перехідний період.

з/п

Умови тарифного плану

Вимоги до тарифного плану

Характеристики тарифного плану

(ЗАПОВНЮЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ)

Кількість абонентів

ТАРИФНИЙ ПЛАН 1

1

Пакетні хвилини для дзвінків в межах корпоративної групи та на номери в мережі

Безліміт в мережі оператора

15

2

Пакетні хвилини для дзвінків на номери інших мобільних операторів та на номери фіксованого зв’язку України, крім мережі оператора

150 хвилин /місяць або більше

3

Інтернет

15 ГБ на місяць

4

СМС-повідомлення

По Україні:120 шт./місяць або більше

5

Назва тарифного пакету

Вказати назву тарифного пакету

6

Щомісячна плата за пакет послуг

Вказати вартість щомісячної плати за пакет послуг на 1 телефонний номер

ТАРИФНИЙ ПЛАН 2

1

Пакетні хвилини для дзвінків в межах корпоративної групи та на номери в мережі

Безліміт в мережі оператора

5

2

Пакетні хвилини для дзвінків на номери інших мобільних операторів та на номери фіксованого зв’язку України, крім мережі оператора

400 хвилин /місяць або більше

3

Інтернет

15 ГБ на місяць

4

СМС-повідомлення

По Україні:120 шт./місяць або більше

5

Назва тарифного пакету

Вказати назву тарифного пакету

6

Щомісячна плата за пакет послуг

Вказати вартість щомісячної плати за пакет послуг на 1 телефонний номер

Вартість предмета закупівлі сформована виходячи із аналізу вартості тарифних планів основних постачальників послуг мобільного зв’язку в Україні. Очікувана вартість склала: 43 500,00 грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Послуги з підключення та обслуговування телефонного номера в форматі SIP та інші електронні комунікаційні послуги

Код ДК ДК 021:2015: 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-20-018613-a

Власні кошти підприємства

Строк надання послуг: з 01 січня по 31 грудня 2024 року

Кількість номерів: 044 — 1 шт з умовою ЗБЕРЕЖЕННЯ ІСНУЮЧОГО НОМЕРУ (збереження існуючого номеру від першої до останньої цифри номеру є обов’язковою вимогою):

044-333-94-84

1. В разі «перенесення» номерів, послуги з налаштування, організаційні заходи і т.і. надаються Переможцем власними засобами і за власний кошт та не можуть бути включені до тарифного плану.

2. В разі «перенесення» номерів, Учасник надає гарантійний лист щодо безперервного надання телекомунікаційних послуг у перехідний період.

3. Оператор повинен надавати Замовнику послуги відповідно до вимог Закону України «Про електронні комунікації» та мати право надання телекомунікаційних послуг згідно з рішенням НКРЗІ щодо включення Переможця до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.

Тарифікація не може бути змінені протягом дії договору, крім випадків визначених Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178.

4. Телекомунікаційні послуги повинні включати в себе і не мати обмежень у голосовому з’єднанні.

Вимоги до операторів телекомунікацій:

– безкоштовне підключення номеру;

– безкоштовне переоформлення номеру (при зміні власника);

– за потребою, надання можливості замовнику у отриманні спеціального режиму обслуговування (кредитної лінії) у розмірі однієї щомісячної плати за послуги зв’яку.

– оператор повинен забезпечити закріплення окремого координатора (координаторів) для обслуговування абонентів організації взаємодії між відповідальними особами Клієнта та користувачами послуг у будь-який час доби, у тому числі, й у вихідні та святкові дні.

Вимоги до послуги SIP, які повинні бути забезпечені:

– цілодобовий режим роботи;

– надання доступу до програмного забезпечення для адміністрування, налагодження, керування послугами SIP;

– інформування відповідальних осіб Замовника не пізніше як за 24 години до початку технічних робіт, про зупинення надання доступу до послуги SIP.

– безперебійне надання послуг, контроль і забезпечення функціонування послуг за схемою 24 години на добу, 7 днів на тиждень протягом дії терміну надання послуги.

СПЕЦИФІКАЦІЯ 044 SIP – 1 номер

Основна послуга:

номер 044-333-94-84 SIP (послуга фіксованого телефонного зв’язку для здійснення вхідних та вихідних викликів з комп’ютерного обладнання операторів Замовника, підключені за допомогою мережі Інтернет за принципом SIP. Виклики повинні здійснюватися ВИКЛЮЧНО з комп’ютерне обладнання БЕЗ використання/задіяння/підключення додаткових номерних каналів та переадресації на них)

Додаткові послуги:

Відсутні.

Кількість каналів:

Не менше 3

Тарифний план/пакет послуг:

Вартість вихідного дзвінку не повинна перевищувати:

в межах міста — не більше 0,054 грн/хв з ПДВ;

міжміські по Україні — не більше 0,30 грн/хв з ПДВ;

на мобільних операторів — не більше 0,55 грн/хв з ПДВ.

Вартість абонентської плати за обслуговування номеру 044-333-94-84 та 3 каналів не повинна перевищувати 90 грн/міс з ПДВ (без врахування вартості використаних хвилин).

Підключення послуги — безкоштовне.

Оплата за тривалість вихідних дзвінків тільки згідно фактично використаних Замовником хвилин (БЕЗ фіксованого мінімального місячного об’єму послуг).

Вхідні дзвінки -безкоштовно.

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу ціни та використання зазначеної послуги підприємством на час оголошення закупівлі та становить 3 000,00 грн. з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Штучні очі (фантоми) для повірки та калібрування тонометрів для визначення внутрішньоочного тиску Код ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-21-020454-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Штучні очі (фантоми) для повірки та калібрування тонометрів для визначення внутрішньоочного тиску

Діапазон вимірювань очного тиску, мм.рт.ст.
Від 3,0 до 60,0 точність вимірювання від 0,01 мм.рт.ст. до 01 мм.рт.ст.

шт

1

При поставці товару постачальник надає
Паспорт на прилад
Документ із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою)
Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Рік виготовлення Товару: не раніше 2022 р.

4. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів із дня оплати рахунку Покупцем.

5. В тендерній пропозиції учасник надає: Гарантій лист від Учасника, який гарантує, що при постачанні обладнання буде наданий Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства.

6. В тендерній пропозиції учасник надає: копію Документа із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників. Та становить 92 500,00 грн. з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Комплект мір вершинної рефракції та радіусу кривизни сферичної поверхні для повірки та калібрування авторефрактометрів та авторефрактокератометрів Код ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-21-019671-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Комплект мір вершинної рефракції та радіусу кривизни сферичної поверхні для повірки та калібрування авторефрактометрів та авторефрактокератометрів

Діапазон вимірювань рефракції, дптр
Від мінус 22,0 до 22,0 Точність вимірювання від 0,01

шт

1

Діапазон вимірювань радіуса кривизни роговиці, мм
Від 0,0 до 15,0 Точність вимірювання від 0,01
При поставці товару постачальник надає
Паспорт на прилад
Документ із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою)
Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку постачальників. Та становить 92 500,00 грн. з ПДВ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Еталонний лічильник рідини Код ДК 021:2015 – 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-15-017632-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Еталонний лічильник рідини (витратомір масовий Micro Motion CMF 200 DN50 в комплекті з перетворювачем*)

Принцип дії пристрою: коріолісовський витратомір призначений для прямого вимірювання масової витрати, щільності, температури, обчислення об’ємної витрати рідин. Витратомір максимальної продуктивності спроектований для забезпечення точного повторного вимірювання витрати в найскладніших випадках використання.

шт

1

Найменування показника

Значення показника

Похибка вимірювання масової витрати

±0,1%

Похибка вимірювання температури

±1°С ±0,5% від показання

Номінальна витрата

47 900 кг/год

Максимальна витрата

87 100 кг/год

Діаметр

50 мм

Приєднання

фланцеве

Матеріал виробництва

Нержавіюча сталь 316 L

Вимоги до живлення

Вхід перетворювача перемикається самостійно з постійного на перемінний струм та навпаки, автоматичне виявлення напруги живлення Від 85 В до 265 В перемінного струму, 50/60 Гц зазвичай 6 Вт, але не більше 11 Вт.

Від 18 В до 100 В постійного струму, зазвичай 6 Вт, але не більше 11 Вт.

Вимоги при поставці

Постачальник надає документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства. Розширена невизначеність вимірювання не більше ніж 0,15%.

Проведення Учасником

навчання фахівців Замовника.

Проведення учасником монтажних та

пусконалагоджувальні робіт

Документа із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 3 (трьох) місяців.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Рік виготовлення Товару: не раніше 2023 р.

4. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 70 (сімдесяти) календарних днів із дня оплати рахунку Покупцем.

5. В тендерній пропозиції учасник надає: Гарантій лист від Учасника, який гарантує, що при постачанні обладнання буде наданий Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 уповноваженим на те органом, акредитованим згідно чинного законодавства.

6. В тендерній пропозиції учасник надає: копію Документа із зазначенням технічних характеристик приладу (українською мовою).

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку вітчизняних виробників (постачальників). Та становить 495 585,00 грн. з ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Електрична енергія

Код ДК 021:201509310000-5 Електрична енергія

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-12-006848-a

Дата оприлюднення

12.12.2023

Власні кошти підприємства

ЛОТ 1

з/п

Найменування

Категорія площадки вимірювання Споживача

Клас споживача (за ступенем напруги)

Одиниці виміру

1

Електрична енергія

Група «Б» (без АСКОЕ)

2 клас

кВт*год

Найменування

Кількість, кВт*год

Строки постачання

Місце постачання

Електрична енергія

160 000

до 31 грудня 2024 року

09113, Київська область, місто Біла Церква, вул. Січневого прориву, 84

План — графік постачання електричної енергії на 2024 рік

місяць

Кількість (кВт*год)

січень

20 000

лютий

20 000

березень

15 000

квітень

15 000

травень

10 000

червень

7 000

липень

7 000

серпень

7 000

вересень

9 000

жовтень

12 000

листопад

18 000

грудень

20 000

Всього:

160 000

1. Особливі вимоги до предмету закупівлі.

Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:

  1. Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;

  2. Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;

  3. Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;

  4. Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.

  5. Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).

2. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника.

3. Місце поставки товару: на межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.

4. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:

До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.

Приймання  передача електричної енергії, поставленої Постачальником та прийнятої Споживачем/Замовником у звітному місяці, оформлюється шляхом підписання уповноваженими особами Сторін щомісячних актів приймання-передачі.

5. Вимоги щодо якості електричної енергії.

Якісні характеристики електричної енергії повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання

Лот2

з/п

Найменування

Категорія площадки вимірювання Споживача

Клас споживача (за ступенем напруги)

Одиниці виміру

1

Електрична енергія

Група «Б» (без АСКОЕ)

2 клас

кВт*год

Найменування

Кількість, кВт*год

Строки постачання

Місце постачання

Електрична енергія

58 000

до 31 грудня 2024 року

04080, м.Київ, вул.Терьохіна, буд. 8а

План — графік постачання електричної енергії на 2024 рік

місяць

Кількість (кВт*год)

січень

7 500

лютий

6 500

березень

5 000

квітень

4 500

травень

3 500

червень

3 000

липень

3 000

серпень

3 000

вересень

3 500

жовтень

4 500

листопад

6 500

грудень

7 500

Всього:

58 000

1. Особливі вимоги до предмету закупівлі.

Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:

  1. Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;

  2. Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;

  3. Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;

  4. Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.

  5. Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).

2. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника.

3. Місце поставки товару: на межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.

4. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:

До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.

Приймання  передача електричної енергії, поставленої Постачальником та прийнятої Споживачем/Замовником у звітному місяці, оформлюється шляхом підписання уповноваженими особами Сторін щомісячних актів приймання-передачі.

5. Вимоги щодо якості електричної енергії.

Якісні характеристики електричної енергії повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

  1. Лот 3

    1. з/п

    1. Найменування

    1. Категорія площадки вимірювання Споживача

    1. Клас споживача (за ступенем напруги)

    1. Одиниці виміру

    1. 1

    1. Електрична енергія

    1. Група «Б» (без АСКОЕ)

    1. 2 клас

    1. кВт*год

    1. Найменування

    1. Кількість, кВт/год

    1. Строки постачання

    1. Місце постачання

    1. Електрична енергія

    1. 7 800

    1. до 31 грудня 2024 року

    1. 08400, Київська область, місто Переяслав, вул.Героїв Дніпра, 31

  2. План — графік постачання електричної енергії на 2024 рік

    1. місяць

    1. Кількість (кВт*год)

    1. січень

    1. 2 000

    1. лютий

    1. 2 000

    1. березень

    1. 1 500

    1. квітень

    1. 500

    1. травень

    1. 250

    1. червень

    1. 150

    1. липень

    1. 150

    1. серпень

    1. 150

    1. вересень

    1. 250

    1. жовтень

    1. 700

    1. листопад

    1. 1 500

    1. грудень

    1. 2 000

    1. Всього:

    1. 11 150

  3. 1. Особливі вимоги до предмету закупівлі.

  4. Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:

  5. Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;

  6. Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;

  7. Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;

  8. Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.

  9. Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).

  10. 2. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника.

  11. 3. Місце поставки товару: на межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.

  12. 4. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:

  13. До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

  14. Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.

  15. Приймання  передача електричної енергії, поставленої Постачальником та прийнятої Споживачем/Замовником у звітному місяці, оформлюється шляхом підписання уповноваженими особами Сторін щомісячних актів приймання-передачі.

  16. 5. Вимоги щодо якості електричної енергії.

  17. Якісні характеристики електричної енергії повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Вартість предмета закупівлі сформована виходячи із аналізу ринку постачальників електричної енергії, яка склала: 1 468 851,50 грн. з ПДВ, в тому числі:

Лот 1: 1 025 600,00 грн.,

Лот 2: 371 780,00 грн.;

Лот 3: 71 471,50 грн. грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Розмір бюджетного призначення

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

очікуваної вартості предмета закупівлі

Установка для повірки та калібрування ключів моментних

Код ДК ДК 021:2015: 38420000-5 – Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Відкриті торги з особливостями

UA-2023-12-06-002679-a

Власні кошти підприємства

Найменування товару/або еквівалент*

Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару* (або еквівалент)

Од. виміру

к-ть

Установка для повірки та калібрування ключів моментних

Принцип роботи установки заснований на вимірі крутного моменту, створюється повіреним ключем, за допомогою вимірювального важеля, вісь обертання якого збігається з віссю обертання ключа, і еталонного датчика, що вимірює силу і розташований  на точно зафіксованій відстані від осі обертання вимірювального важеля. Показник крутного моменту визначається під дією сили рукоятки моментного ключа, яка виконується гвинтовим пристроєм навантаження.

шт

1

Діапазон відтворення та вимірювання крутного моменту
30 Нм - 2000 Нм
Межі допустимої відносної похибки
± 0,5%

Ціна поділу цифрового відлікового пристрою:

на довгому плечі вимірювального важеля
0,1 Нм
на короткому плечі вимірювального важеля
0,05 Нм
Поріг чутливості
на довгому плечі вимірювального важеля
0,1 Нм
на короткому плечі вимірювального важеля
0,05 Нм
Габаритні розміри
Довжина
1300 мм
довжина з телескопічним подовжувачем
1700 мм
ширина
500 мм
висота
800 мм
маса
не більше 150 кг
Напруга живлення
від 187 до 242 В
Приєднувальні головки з квадратними отворами
1/2", 3/4", 1"

Технічні можливості:

– плавне регулювання швидкості дії навантаження до рукоятки ключа за допомогою гвинтвого механізму навантаження

– постійне спостереження за зміною крутного моменту на цифровому вимірювальному пристрої

– фіксація досягнутого граничного значення крутного моменту при перевірці граничних ключів

– калібрування вимірювального приладу в тих одиницях вимірювання, в яких відградуйована шкала моментного ключа

– повірка ключів з правим та лівим обертанням

– можливість виготовлення додаткового пристрою для повірки еталонних моментомірів 2-го розряду, моментомірів і датчиків

1. Вимоги до якості: При постачанні неякісного товару зобов’язанність замінити товар на якісний протягом 3 (трьох) місяців.

2. Гарантія на Товар: Гарантійний строк експлуатації не менше 12 (дванадцяти) місяців із дати поставки. У разі зазначеного в паспорті гарантійного терміну Виробника більше ніж 12 (дванадцять) місяців, гарантійний термін має відповідати гарантійному терміну визначеному Виробником. Постачальник несе повне гарантійне обслуговування не менше 1 (одного) року.

3. Рік виготовлення Товару: не раніше 2023 р.

4. Строки поставки товару: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцеві протягом 4 (чотирьох) місяців із дня оплати рахунку Покупцем.

5. В тендерній пропозиції учасник надає: Гарантій лист від Учасника, який гарантує, що при постачанні обладнання буде наданий Документ, що підтверджує проведення калібрування згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 .

Вартість предмета закупівлі встановлена згідно аналізу цін на ринку вітчизняних виробників. Та становить 218 000,00 грн. з ПДВ

 

X